به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی روز سه شنبه در این باره افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان فارس مطلع شدند 2 نفر تعداد زیادی مواد محترقه در منازل خود جمع آوری کرده اند؛ پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی اظهار کرد: در بازرسی از منازل هر 2 متهم، 215 هزار و 680 عدد انواع مواد محترقه کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: پلیس در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، برخورد با تولید و عرضه کنندگان مواد محترقه را با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال در دستور کار خود قرار داده است.
سردار گودرزی در ادامه از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مشکوک مربوط به تهیه و توزیع مواد محترقه را در تماس با تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.
پیش از این فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفته بود: با توجه به حوادث چهارشنبه سوری سالهای گذشته پلیس اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار داده است.
سرهنگ دلاور القاصی مهرافزود: یکی از اقداماتی که پلیس برای امسال به‌ویژه بحث چهارشنبه آخر سال انجام داده، توجیه چهره به چهره و آموزش در مدارس و مساجد بوده است.
وی اظهار کرد: پلیس در آماده‌باش به‌سر می‌برد و به کسی نیز اجازه ایجاد خطر برای خود و دیگران نخواهد داد.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: در شهر شیراز هیچ‌کس اجازه ایجاد راه بندان و ناامنی در چهارشنبه سوری را ندارد و مصمم هستیم از اخلال جلوگیری کنیم.
9873/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.