به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،،سردار مهدی انصاری ظهر امروز در نشست خبری با اصخاب رسانه ها گفت:متاسفانه در چند سال اخیر چهارشنبه سوری به یک معضل تبدیل شده است ،چرا که فرصت طلبان در سالهای قبل اتفاقات ناگواری برای مردم رقم زدند.

انصاری ضمن تاکید بر آمادگی کامل نیروی انتظامی برای حفظ امنیت برای حوادث احتمالی آخرین چهارشنبه آخر سال بیان کرد:برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است و با تمام نیرو آماده هستیم که شهرها در این خصوص ساماندهی شود.

وی اضافه کرد:در چهارشنبه آخر سال اجازه آتش بازی در شهر را به کسی نمی دهیم ،و به همین منظــور و همچنین پیش کیری از وقوع حوادث احتمالی کارکنان پلیس در مکان های لازم مستقر می شوند.

وی با اشاره به هماهنگی پلیس با دستگاههای قضایی جهت برخورد با هنجارشکنان خاطر نشان کرد:هماهنگی های لازم با دستگاه قضایی صورت گرفته است ،که با افرادی که نظم شهرها را بر هم میزنند برخورد شود و به همین منظور افراد خاطی که دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان ما هستند.

سردار مهدی انصاری عنوان کرد:پلیس با ورود به فروشگاههای توزیع کننده مواد محترقه ضمن جمع آوری با عاملین توزیع برخورد خواهدکرد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اعلام کاهش ۶ درصدی سرقت ها در استان افزود: علاوه بر کاهش سرقت ها در حوزه سرقت های مسلحانه ۶۹درصد کاهش داشنه ایم.

سردار مهدی انصاری ادامه داد:در بحث نزاع های دسته جمعی ۲۹ درصد و در بحث نزاع های فردی ۴۴درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل آمار کاهش پیدا کرده است.

انصاری از کاهش ۱۹ درصدی شرارت ها و ۷ درصد تجمعات خبر داد و گغت:در بحث کشغیات ۳۴درصد افزایش کشفیات کالاهای قاچاق داشتیم و در بحث تصادفات نیز کاهش داشتیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610431
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.