به گزارش ایرنا محمدناصر نیکبخت روز سه شنبه در حاشیه شورای اداری همدان خطاب به مسوولان اجرایی این استان تاکید کرد: فرمانداران باید در تعطیلات نوروزی در سطح شهرستان ها حضور داشته باشند و به صورت روزانه نسبت به سرکشی از ستاد تسهیلات نوروزی و نظارت دقیق بر امور اجرایی در راستای استقبال مطلوب از گردشگران اقدام کنند.
وی همچنین از پلیس راهور درخواست کرد تا حد امکان ارشاد و تذکر به رانندگان را جایگزین جریمه کنند.
وی با تاکید بر اینکه همه مدیرانی که در رابطه با ستاد تنظیم بازار مسئولیت دارند باید در تمامی ایام تعطیلات نوروزی داخل استان باشند گفت: از مدیران می خواهیم که در ایام نوروز به ویژه هفته نخست تعطیلات از خروج از استان خودداری کنند و اگر هم درخواست مرخصی دارند در هفته دوم و با تعیین جایگزین مناسب در قبول مسئولیت اقدام به سفر کنند.
نیکبخت بیان کرد: ستاد تسهیلات نوروزی امسال با مسئولیت محمودرضا عراقی معاون عمرانی استانداری همدان تشکیل و خدمات رسانی لازم را همانند سال های قبل انجام می دهد.
وی به عملیات ساخت 12 هتل در سطح همدان اشاره کرد و گفت: از این تعداد سه هتل امسال به بهره برداری رسیده است.
نیکبخت با تمجید از عملکرد عباس صوفی شهردار همدان گفت: در این مدت اندک شهردار همدان خیلی خوب عمل کرد و برای رویداد 2018 نیز قول های زیادی داده اند که همدان را در شان نام آن آماده کند.
وی افزود: شهرداری همدان در ساماندهی وروردی های شهر همدان نیز اقدامات خوبی را صورت داده و تا به امروز خیلی خوب کار کرده است.
گفتنی است؛ شورای اداری استان همدان امروز با حضور شهیندخت مولاوردی دستیار رییس جمهوری در امور حقوق شهروندی برگزار شد.
مولاوردی امروز به همدان سفر کرده و حضور در شورای اداری استان و همایش' نقش حقوق شهروندی در توسعه گردشگری' از برنامه های سفر یک روزه اوست.
7520/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.