مدیر کل بیمه ایران استان اردبیل گفت: امسال هم همچون سال‌های قبل شعبات و شبکه فروش بیمه ایران در تعطیلات نوروزی در جهت رفاه و ارائه خدمات به هموطنان عزیز و مسافرین نوروزی به صورت کشیک دایر بوده و خدمات ارائه خواهند نمود.   محمد اسماعیلی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: در این ایام واحدهای پرداخت خسارت با هدف رسیدگی به خسارت وارده و واحدهای صدور بیمه‌نامه‌ها و شبکه فروش همانند سایر استان‌ها در استان اردبیل نیز دایر خواهد بود و هموطنان و مسافرین نوروزی قادر خواهند بود با مراجعه به این واحدها خدمات دریافت کنند.   وی به فعالیت 200 نمایندگی و 5 شرکت خدمات بیمه‌ای در سطح استان اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: ما به صورت مستقل و تخصصی در حوزه بیمه عمر نمایندگی‌های‌مان را دایر کردیم به طوری که 35 نمایندگی به صورت تخصصی نسبت به صدور بیمه‌نامه‌های عمر و زندگی در مناطق مختلف استان فعالیت می‌کنند.   مدیر کل بیمه ایران استان اردبیل استقبال هموطنان از بیمه عمر و زندگی بیمه ایران در یک سال اخیر را مطلوب و مناسب ارزیابی  کرد و گفت: اهتمام به خرید این بیمه‌نامه‌ها یک فکر عقلایی است که خانواده‌ها با پرداخت بخشی از منابع درآمدی خود به عنوان بیمه عمر و آتیه فرزندانشان آنها را نسبت به زندگی امن و آرام به آینده امیدوار می‌کنند. 
اسماعیلی در ادامه به عملکرد بیمه‌های عمر در قالب کارکنان دولت و پس‌انداز اشاره کرد و گفت: برای یک هزار و 50 مورد پرونده تشکیل شده در این حوزه در 10 ماهه امسال ، بیمه ایران استان اردبیل 10 میلیارد ریال در این بخش پرداختی داشته است. 
وی بیشترین پرداختی را در حوزه بیمه درمان و مکمل اعلام کرد و افزود: در این واحد برای 461 هزار و 843 نفر بیمه  شده در مجموع 264 میلیارد ریال پرداخت خسارت را شاهد بودیم. مدیر کل بیمه ایران استان اردبیل ادامه داد: با پرداخت به موقع خسارت‌ها و ارائه خدمات‌ کیفی‌تر در بیمه ایران عدم اطمینان مردم به اطمینان تبدیل شده است با توجه به شرایط اغلب مراجعین که دچار حادثه و آسیب گشته و زیاندیده مالی و جانی می‌باشند سعی داریم  خدمات شایسته و مطلوب‌تری را با گشاده‌رویی و در حداقل زمان ممکن به این مشتریان و مراجعین ارائه نموده به طوری که بتوانیم خوشنودی و رضایتمندی آنها را جلب کنیم
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.