جواد معیتی عصر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در این طرح شهرداری آستارا با بکارگیری 15 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک و 40 نیروی خدمات شهری تا پایان اسفندماه اقدام به رفت و روب، نظافت و زیبا سازی شهر می کند.
وی با اشاره به مشارکت دستگاه های اجرایی و سمن ها در اجرای این طرح اظهار داشت: شهرداری آستارا با تمام تجهیزات اعم از ماشین ‌آلات و نیروی انسانی در ایام باقیمانده سال و نیز در تعطیلات نوروزی خدمات متعدد به شهروندان ارائه می کند.
وی اضافه کرد: لکه‌گیری و بهسازی معابر به خصوص در مسیر های تردد کننده مسافران نوروزی شهر در قالب این طرح انجام می شود و در صورت مساعد بودن شرایط جوی نسبت به خط‌کشی مسیرهای یاد شده و رنگ‌آمیزی جداول اقدام می‌کنیم.
شهردار آستارا همچنین از برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی در طول ایام تعطیلات نوروزی در این شهر خبر داد و بیان کرد: اخیرا نخستین آمفی تئاتر روباز گیلان با ظرفیت 400 نفر در طرح سالمسازی سفیر امید آستارا به بهره برداری رسید و شهرداری با مشارکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دیگر نهادهای فرهنگی جشنواره هایی نظیر آئین های نوروزی را در آن مکان برگزار خواهد کرد.
معیتی تصریح کرد: تلاش شهرداری و شورای شهر آستارا با حمایت دولت در خدمات رسانی به مردم مضاعف شده و طرح های گردشگری شهرداری با همکاری فرمانداری این شهرستان، در محوطه تالاب استیل و بازار ساحلی اجرا خواهد شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و جزو 20 شهر گردشگرپذیر ایران است.
7105 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.