به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی، مأموران موفق به شناسایی باند سارقان سابقه دار احشام و دستگیری 2 نفر از اعضای آن شدند که این افراد به سرقت احشام در سطح شهرستان های استان همدان اعتراف کردند.
وی یادآوری کرد: با توجه به تحقیقات به عمل آمده از محل سرقت ها، مشخص شد تعداد سارقان 3 نفر است و دستگیری دیگر همدست آن ها در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی بیان کرد: در این راستا با تعامل لازم با پلیس آگاهی استان کرمانشاه، یکی از اعضای باند شناسایی شد که این فرد دارای سابقه سرقت مسلحانه بود.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با پیگیری های مستمر و مراقبت های شبانه روزی برای شناسایی محل اختفا و دستگیری متهم، مشخص شد اعضای این باند در سطح استان های غرب کشور از جمله همدان، اراک و سنندج به سرقت احشام اقدام می کنند.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی و همکاری پلیس آگاهی کرمانشاه، متهم در یک عملیات غافلگیرانه و در حال ارتکاب سرقت دستگیر و به همدان منتقل شد.
وی اضافه کرد: با توجه به مستندات جمع آوری شده فرد یاد شده به 36 فقره سرقت احشام در شهرستان های ملایر، نهاوند، اسدآباد ،فامنین و بهار با کمک همدستانش اعتراف کرد.
وی گفت: تمامی محل های سرقت و مالباختگان شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
بر اساس آمارهای اعلام شده انتظامی، نرخ سرقت در همدان امسال 29 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.