به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا استان قزوین، سردار مهدی محمودی روز سه شنبه افزود: سارقی که پس ازسرقت خودور در استان البرز در دام پلیس قزوین گرفتار و با رها کردن خودرو متواری شده بود، با تلاش شبانه روزی و اقدام های اطلاعاتی محل اختفای خود در شهرستان البرز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
وی اظهار کرد: در بازرسی از محل اختفای وی یک دستگاه لپ تاب و مقادیری پارچه نیز کشف شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی،وی در بازجویی فنی کارآگاهان به 24 فقره سرقت خودرو و منزل با همدستی یک سارق دیگر در استان های البرز و تهران اعتراف کرد.
وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات لازم و اقدامات فنی پلیس محل اختفای همدست این سارق حرفه ای را در استان البرز شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر و در بازرسی از منزل متهم مقادیری لوازم منزل ، از قبیل پارچه، پرده و یک دستگاه خودروی 'زانتیای' مسروقه کشف کردند.
سردار محمودی با اشاره به اینکه 10 مالباخته در این زمینه شناسایی و بخشی از اموال شان به آنان تحویل داده شد،تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده پس از معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
سارق دستگیر شده در شهرستان البرز در ماه اخیر با یک دستگاه خودروی سرقتی 'کاپرا' در تعقیب و گریز ماموران گشت انتظامی شهرستان البرز و در مواجهه با گشت خودرویی قزوین در چهار راه ولیعصر (عج) پس از رها کردن خوروی سرقتی کاپرا متواری شده بود.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.