به گزارش پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار' مهدی معصوم بیگی' گفت: پس از دزدی یک محموله مس در شهرستان اردستان شناسایی و دستگیری متخلفان به صورت ویژه از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی پیگیری و هویت سرکرده باندی که نسبت به دزدی اقدام کرده بود، با انجام تحقیقات گسترده شناسایی شد.
وی افزود: متهم در نهایت به دست داشتن برادرش و فردی دیگر در این دزدی و همچنین دزدی محموله های مس در دیگر استان ها نیز اعتراف کرد که در نهایت مخفیگاه سایر متهمان در یکی از شهرهای استان تهران شناسایی شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: ماموران با نیابت قضائی به محل اعزام شده و متهمان را دستگیر کردند که مشخص شد دزدها محموله را به 2 انبار ذوب فلز در یکی از شهرهای حاشیه تهران منتقل کرده بودند.
او همچنین از دستگیری یک مالخر در ارتباط با این پرونده خبر داد و عنوان کرد: 35 تن محموله مس دزدی به ارزش 14 میلیارد ریال از انبارها کشف شد که پس از طی فرایندهای قانونی به مال باختگان بازگردانده می شود.
معصوم بیگی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند اما تحقیقات پلیس برای روشن شدن سایر جنبه های این پرونده ادامه دارد؛ از این رو افرادی که از آنها به این شیوه سرقت شده می توانند به پلیس آگاهی اصفهان واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند.
شهرستان اردستان با جمعیت نزدیک به 43 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.