حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اسدآباد، افزود: در ناآرامی های اخیر آنها که ریشه در نفاق داشته و به قصد براندازی نظام و مقابله با انقلاب اسلامی وارد خیابان ها شده، شعار داده و دشمن را شاد کردند، باید به سزای اعمالشان برسند و این مهم خواسته رهبرمعظم انقلاب و ملت ایران است.
وی با تاکید بر تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورد توام با رافت اسلامی با برخی از شرکت کنندگان در این ناآرامی ها، اظهار کرد: در این چارچوب باید آنها که نقش بخصوصی در این ناآرامی ها نداشته و فریب خورده اند و یا از روی احساسات عمل کرده و پشتیبان دشمنان نبوده اند، صفشان از بقیه جدا شود.
امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: در این زمینه صف مردم مطالبه گر با صف سلطنت طلبها و فرمانبران دشمن جداست و دستگاه های امنیتی و دستگاه قضا اینها را باهم یکدست نبیند.
حجت الاسلام حسینی مجد با اشاره به وحدت و همبستگی 40 ساله ملت ایران، اضافه کرد: کمبودها، ضعف ها و کاستی ها همواره وجود داشته است اما مردم اعتقاد و ایمانشان را به ولایت فقیه از دست نداده و با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده اند.
وی حضور قدرتمندانه جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه، قدرت دفاعی کشور و جوانان مومن را از ابزارهای اقتدار ملی ایران برشمرد و گفت: دشمن از اقتدار ایران عصبانی است و به دنبال تضعیف ابزارهای اقتدار ماست.
امام جمعه اسدآباد یادآور شد: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی همواره لرزه بر اندام دشمنان می اندازد و باید همواره برای حفظ و تقویت این رکن های اساسی انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
حجت الاسلام حسینی مجد از والدین، اساتید دانشگاه، معلمان و همه کسانی که در تعلیم و تربیت نفوذ دارند خواست که برای پرورش و تربیت جوانان متقی و با اعتقادات قوی دینی تلاش کرده و از آنان سدی آهنین در مقابل دشمنان بسازند.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.