به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد شهدای پاوه، با اشاره به فتنه 88 گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 200 فتنه همانند 88 در کشور ما در راستای تضعیف و براندازی نظام اتفاق افتاده ولی تمام این فتنه ها با لطف خداوند، هدایت رهبری و حضور مردم در صحنه یکی پس از دیگری خنثی شده است.
وی دلیل نگرانی و ناراحتی رهبر معظم انقلاب و ملت ایران از فتنه 88 این بود که دوستان انقلاب پایه گذار موضوع بودند که زمینه و بستر را برای حضور افرادی مهیا کردند تا شعارهای خلاف عقلانیت و ساختارشکنانه سر دهند.
قادری در ادامه افزود: مسئولان عالی نظام ما می دانند که بعد از جنگ تحمیلی، دیگر دشمنان جرأت حمله نظامی به ایران را ندارند چون دیدند صدام با چه افتضاحی شکست خورد و اگر بخواهند عربستان را به میدان بکشند خوب می دانند که عربستان مرد این میدان نیست ولی با این حال نباید غافل باشیم چون با جنگ اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی که دشمنان علیه ما شروع کرده اند، مواجه هستیم.
فرماندار پاوه نیز حماسه 9 دی را نماد وحدت و بصیرت ملت با رهبری عنوان کرد و گفت: در این ایام که دشمن درصدد است بر موجی سوار شود و نظامی را در دنیا ناکارآمد جلوه دهد در این آزمون سخت، درایت، تدبیر و حکمت رهبری تمامی این توطئه های دشمن را به کانون وحدت وهمدلی ملت و رهبری تبدیل کرد.
پرویز ایده پور افزود: بیش از 2 دهه است که تمام دولتهای ایران درگیر موضوع بیکاری هستند و بیکاری و اشتغال یکی از موضوعات غیرقابل انکار نظام جمهوری اسلامی است و امروز دولت با این موضوع به درستی درگیر است.
وی گفت: امروز مهمترین نیاز کشور برای رفع مشکلات و نیازمندیهای مردم و کشور وحدت وهمدلی است.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066 خبرنگار:محمدهادی زامیاد ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.