حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند، افزود: البته آمریکا، منافقین و آل سعود گردانندگان اصلی این ماجرا بودند و حضور به موقع بسیجیان و حزب الهی ها باعث شد تا این توطئه جدید آمریکا علیه انقلاب با شکست مواجه شود.
وی افزود: دشمن از هر روزنه ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کند و مردم در این زمینه باید هوشیار بوده و با بصیرت در صحنه حاضر باشند.
وی اضافه کرد: از سال 32 آمریکا با دخالت های خود در ایران همواره خرابی هایی را برای ما به بار آورده و موجب شده خساراتی به کشور وارد شود.
امام جمعه نهاوند گفت: آمریکا در همه فتنه ها علیه انقلاب چه قبل و چه پس از انقلاب نقش داشته و توطئه های گوناگونی را در کشور ایجاد کرده اما هیچکدام از آنها نتوانسته اند به نظام ما لطمه ای وارد کند
وی با اشاره به عظمت ملت ایران، افزود: مردم کشورمان آنقدر بزرگ هستند که توانستند آمریکا را از کشور بیرون کنند و جنگ هشت ساله را اداره کرده و از همه مهمتر کشور را بسازند و آنرا به سرآمد منطقه تبدیل کنند.
خطیب جمعه نهاوند گفت: امروز آمریکا به جایی رسیده که حتی در سازمان ملل 140 کشور بر علیه تصمیماتش رای می دهند و ایران با منطق و عقلانیت به یک قدرت بزرگ منطقه ای تبدیل شده است.
وی در بخش دیگری از خطبه ها، بازداشت شدگان ناآرامی های اخیر را به دو دسته تقسیم و اضافه کرد: عده ای تحت تاثیر دشمنان و شرایط قرار گرفتند و در ناآرامی ها شرکت کردند و باید با آنها با رافت اسلامی برخورد شود، اما ریشه یک عده از عاملان ناآرامی ها به وهابیت و منافقین وصل است و باید با آنها برخورد جدی صورت گیرد.
وی افزود: در عین حال باید به مطالبات به حق مردم رسیدگی کرد و مشکلات آنان مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا دشمن نتواند به این بهانه در کشور ناآرامی بوجود آورد.
7525/2090
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.