به گزارش ایرنا این اجتماع پنجشنبه برگزار شد که مردم برآمادگی خود برای دفاع ازامنیت و اقتدار ایران اسلامی و پیوند با ولایت و رهبری تاکید کردند.
در این آیین که با عنوان حماسه سازان اقتدار و امنیت، وحدت ملی و بیعت با رهبری برگزار شد، آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، اسماعیل تبادار استاندار فارس، آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) و شمار دیگری از مسئولان اجرایی و لشکری استان همگام با اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
راهپیمایان در این آیین شعارهایی با مضمون خروش ما علیه این جسارت، پاسخ دندان شکن است و وحدت، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مایه عزت ما پرچم ایران ما، نشان اقتدار است پرچم ایران ما سر دادند.
در بیانیه پایانی این راهپیمایی سوء استفاده عناصر فرصت طلب از اجتماعات و اعتراضات مردمی با ایجاد آشوب وناامنی و تخریب اموال عمومی و اهانت به مقدسات و مرگ انسان های بیگناه و آتش زدن حسینیه ها که از اهداف دشمنان قسم خورده نظام است و موجب خسارت بیشتر به جامعه می شود محکوم شده است.
در این بیانیه با اشاره به ناآرامی های اخیر آمده است: وحدت حول ولایت و بصیرت و دشمن شناسی الزامی است که با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حرکت اقیانوس عظیم ملت زمان شناس می تواند این فتنه را نیز از بین ببرد.
راهپیمایان همچنین از تلاش ها و برخورد همراه با سعه صدر نیروهای انتظامی و امنیتی در مواجهه با ناآرامی ها قدردانی کردند.
خبرنگار:‌سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6122 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.