به گزارش ایرنا امیر حسین سیاحی روز دوشنبه در مجمع انتخاب رئیس هیات جودو استان همدان با بیان اینکه تلاش این فدراسیون برنامه ریزی برای رفع کاستی های 9 سال اخیر است افزود: رویکرد دوره جدید ریاست فدراسیون نیز بازگشت به سطح اول آسیا است.
وی بیان کرد: همچنین دستیابی به مدال در المپیک 2020هدف اصلی فدراسیون جودو است و از همین رو توجه جدید به استعدادهای نخبه در شهرستان ها در اولویت قرار دارد.
سیاحی معتقد است: هیات های استانی و شهرستانی نقش مهمی در کمک به رشد و پیشرفت جودو کشور در میادین بین المللی ایفا می کنند و بازوان توانمند فدراسیون به شمار می روند.
دبیر هیات جودو و کوارش خاطرنشان کرد: همچنین حضور موفق تیم های ملی جودو بانوان و آقایان در بازی های آسیایی 2018 مورد توجه جدی است و برای پیشرفت جودو بانوان نیز مربی صاحب نام ازبک جذب شده است.
وی افزود: 'نلیا' سرمربی اسبق تیم ملی جودو ازبکستان سی ام دی ماه جاری برای هدایت تیم ملی بانوان ایران وارد کشورمی شود و تمرینات تیم ملی را تا پایان بازیهای آسیایی 2018 بر عهده خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته پشتوانه سازی لازم در این رشته ورزشی در کشور انجام نشده است گفت: در همین راستا 11 پایگاه قهرمانی در کشور داریم و احداث این پایگاه ها بنا به درخواست استان ها بوده و فدراسیون پس از بازدید تصمیم به ایجاد و تجهیز این پایگاه ها کرده است.
سیاحی یادآور شد: سایر استان و شهرستان ها نیز باید درخواست های خود برای ایجاد این پایگاه را به فدراسیون ارائه دهند.
وی با تمجید از وضعیت جودو همدان اظهار کرد: همدان در رشته جودو از استان های پیشتاز و صاحب جایگاه کشور است و به عنوان قطب رشته کاتا و بخش بانوان در کشور به شمار می رود.
وی خواستار ایجاد پایگاه استعدادیابی جودو بانوان در همدان شد و افزود: جودو بانوان همدان پای ثابت تیم ملی است و باید در راستای رشد و پرورش استعدادهای نخبه بانوان در این استان حمایت های همه جانبه صورت گیرد.
دبیر فدراسیون جودو و کوارش برای حضور در مجمع انتخابات ریاست هیات جودو همدان به این شهر سفر کرده است.
در این مجمع ، سرهنگ علی کریمی با کسب 10 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات جودو، کوراش و جوجیتسو استان همدان انتخاب شد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.