به گزارش ایرنا مردم شهید پرور و انقلابی ملایر روز چهارشنبه در اجتماعی عظیم در محکومیت ناآرامی های اخیر در این شهرستان از میدان شهید جوکار این شهر راهپیمایی کردند.
راهپیمایان ملایری پس از تجمع در میدان شهید جوکار و اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی همزمان با سر دادن شعار جمهوری اسلامی، حمایت قاطع خود را از ولایت فقیه و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی اعلام کردند.
مردم ملایر که در روزهای اخیر شاهد ناآرامی در این شهرستان بودند، با راهپیمایی خودجوش خود در خیابان های این شهر همگام با مردم سراسر کشور، اقدام اخیر عده ای فرصت طلب را در ایجاد ناآرامی و تخریب اموال عمومی و دولتی محکوم کردند.
راهپیمایان ملایری در این تجمع خودجوش که با حضور نمایندگان مجلس، فرماندار ویژه ملایر، مسئولان دستگاه های اجرایی، ائمه جمعه و جماعات، روحانیان، ورزشکاران، دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، میدان شهید جوکار را تا میدان امام خمینی(ره) و پارک چمران طی کردند.
مردم ملایر با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر، اقدامات اخیر در ایجاد ناآرامی ها را محکوم کردند و با این حضور چشمگیر نقشه دشمنان را ناکام گذاشتند.
همچنین در پایان راهپیمایی قطعنامه ای توسط مردم ملایر در چندین بند قرائت شد.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان همدان در غرب کشور واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.