حجت الاسلام مرتضی هاشمی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اسدآباد، افزود: فتنه 88 توسط عده ای هنجار شکن و با هدایت و مدیریت سرویس های جاسوسی انگلیس، صهیونیست و استکبار جهانی اتفاق افتاد و قصدش براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.
وی تبعیت از ولی فقیه را ضروری دانست و گفت: ولایت نیروی محرکه دین است و اگر نباشد دین ناقص می شود، داعش پدید می آید، راه کعبه گم می شود و ایمان و اعتقاد ارزش خود را از دست می دهد.
وی افزود: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، بصیرت، قطب نما و شاخص راه برای ملت ایران است.
حجت الاسلام هاشمی اظهار کرد: سران فتنه فاقد قدرت تحلیل درست و صحیح از مسائل روز بودند و لجبازی، خودخواهی و تکبر آنها مزید برعلت شد و جریان فتنه براه افتاد و دشمن هم از این آب گل استفاده کرد.
امام جمعه موقت اسدآباد نابسامانی کشورهای افغانستان، سوریه و عراق را از مصادیق نبود ولایت، فقدان بصیرت و ضعف بینش درست دانست و گفت: اگر این ملت ها حول محور یک ولایت فقیه حرکت کنند، هرگز دچار این مشکلات نمی شوند.
وی در ادامه به سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) اشاره کرد و افزود: این سیده در کلام اهل بیت عصت و طهارت (ع) محدثه شیعیان نامیده شده است و شخصیتی سرشار از اوصاف و خصویات نیکو دارد که مرور و مطالعه آن ضروری است.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.