سید سعید شاهرخی روز سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب های معتادان (مرکز ماده 16) در کبودرآهنگ اظهار کرد: مبارزه با اعتیاد با رویکرد اجتماعی و پیشگیرانه از اهداف و اولویت های اصلی دولت است.
وی ادامه داد: بر این اساس باید با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد گام های موثری در این مسیر برداشت و برای رفع این بلای خانمان سوز تلاش کرد.
وی درباره طرح جمع آوری معتادان متجاهر، گفت: اجرای این طرح باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد تا شاهد حضور معتادان در سطح شهر نباشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تاکیدکرد: تمامی مسئولان باید برای بازگرداندن معتادان بهبود یافته به دامن جامعه، با بهزیستی همکاری کنند.
شاهرخی بیان کرد: افزایش آمار طلاق ناشی از معضلاتی نظیر بیکاری و اعتیاد است؛ بنابراین باید با تشکیل شورای اجتماعی، برای برون رفت بهبود یافتگان از دام اعتیاد برنامه ریزی شود.
وی تاکید کرد: نباید معتادان خود معرف با معتادان جمع آوری شده در یک مکان نگهداری شوند و مرکز ماده 16 تنها محل نگهداری معتادان جمع آوری شده است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل زندان ها، فرماندار کبودرآهنگ و رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر همدان در این بازدید حضور داشتند.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.