عباس صوفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر امتیازهای تشویقی برای سرمایه گذاران در حوزه های مختلف از جمله ساخت پارکینگ گفت: هم اکنون همدان با مشکل پارکینگ مواجه است و نیازمند مشارکت سرمایه گذاران در این زمینه هستیم.
وی با بیان اینکه فضای تشویقی برای سرمایه گذاران مهیا است اضافه کرد: در ساخت پارکینگ استقبال لازم را از طرح های سرمایه گذاران و هموارسازی مرحله ساخت و بهره برداری در این بخش وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: ساخت پارکینگ از درآمدزایی خوبی برخوردار است و همانند هتل سازی که از 2 سال قبل با امتیازهای تشویقی شاهد استقبال و افزایش ساخت آن در همدان بوده و هستیم، در احداث پارکینگ نیز همین رویه را دنبال می کنیم.
وی تصریح کرد: البته شهرداری نیز در ساخت پارکینگ برنامه های مختلفی دارد اما سرمایه گذاری بخش خصوصی در این زمینه نیز بسیار ضروری است.
شهردار همدان در ادامه با بیان اینکه رشد متوازن در حوزه مدیریت شهری نیاز به درآمد دارد اظهار کرد: سیاستگذاری شهرداری در دوره جدید در واقع رسیدن به درآمد پایدار است.
صوفی اضافه کرد: راه رسیدن به درآمد پایدار در مدیریت شهری همدان رونق گردشگری و توسعه بازار کسب و کار است و برای تحقق این هدف باید تعریف و برنامه ریزی درستی داشته باشیم چراکه توسعه صنعت گردشگری می تواند هموار کننده سیاست مدیریت شهری در رسیدن به درآمد پایدار باشد.
وی بیان کرد: با تعامل سایر دستگاه های اجرایی به عنوان توسعه دهنده فضای کسب و کار و بازار غرب کشور و همکاری لازم از سوی اصناف و بازار همدان در این زمینه می توان موفق عمل کرد.

** ساماندهی ورودی های شهر همدان
صوفی در ادامه با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری به خواسته مسئولان، رسانه ها و مردم در بهسازی و ساماندهی ورودی های شهر همدان گفت: ورودی های شهر مطالبه مردم و اصحاب رسانه و بزرگان شهر است و باید تعیین تکلیف شود.
وی معتقداست ورودی های شهر ویترین همدان هستند و در این محدوده ها همدان با مشکل مواجه است.
شهردار همدان بیان کرد: یکی از برنامه های مهم حوزه مدیریت شهری تعیین تکلیف و اجرای طرحی مناسب برای وضعیت ورودی های این شهر است.
صوفی خاطرنشان کرد: در بهسازی ورودی های شهر همدان سیما و منظر شهری، ساماندهی و اقدامات عمرانی و ترافیکی مناسب حایز اهمیت است که با مجموعه همکاران در مدیریت شهری و باتوجه به نگاه ویژه مدیران عالی استان شروع و به سرانجام خواهیم رساند.

** زیباسازی مبلمان شهری
شهردار همدان با تاکید بر زیباسازی سیما و منظر درون شهری همدان گفت: باید زیرساخت ها مطابق با شان و منزلت شهروندان همدانی ایجاد شود و تجهیز و زیباسازی مبلمان شهری باید در اولویت قرار گیرد.
صوفی افزود: البته با توجه به نزدیکی اجلاس بین المللی گردشگری 2018 نمی توان در این مدت کوتاه تحول اساسی در زیرساخت ها ایجاد کرد اما می توان اقدامات هدفگذاری شده را آغاز کرد.
وی بیان کرد: حمایت های همه جانبه مدیریت ارشد استان و نمایندگان مردم همدان در مجلس دلگرمی لازم را در اجرای طرح های کارآمد و در شان و جایگاه شهروندان همدان می دهد و در این راستا خدمت به مردم از ارزشمندترین هدف ها است.
صوفی با بیان اینکه اجلاس 2018 بهترین فرصت برای معرفی توانمندی همدان است ابراز امیدواری کرد با تعامل سایر دستگاه های اجرایی در مدیریت شهری شاهد برگزای مطلوب این رویداد مهم باشیم.
عباس صوفی عصر دیروز /شنبه/ طی مراسمی به صورت رسمی به عنوان شهردار جدید همدان معرفی شد.
صوفی با کسب 10 رای از یازده عضو شورای اسلامی شهر همدان توانست سکان شهرداری همدان را در دست بگیرد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.