مهدی حمزه بامداد سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت 17:05 روز گذشته برخورد رخ به رخ وانت پیکان با یک دستگاه کامیون سایپا دیزل حامل تانکر نفتکش از مرکز ای.او.سی شهرستان بهار اطلاع رسانی شد که تیم های هلال احمر در کمتر از 10 دقیقه در محل سانحه حضور یافتند.
وی افزود: به علت نشتی گاز و بنزین وانت پیکان احتمال بروز آتش زیاد بود بنابراین برای ایمن کردن صحنه تصادف و محل حادثه با همکاری پلیس راه و با حضور خودروهای آتش نشانی محل حادثه امن و تثبیت شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار اضافه کرد: برای پیشگیری از بروز هر گونه انفجار و آتش سوزی ابتدا خودروی حادثه دیده با استفاده از جرثقیل به مکانی باز و امن منتقل شد.
حمزه ادامه داد: سپس با استفاده از تجهیزاتی نظیر ست نجات، ست هیدرولیک، قیچی، جک هیدرویک و گامبی تولز برقی کار رها سازی سرنشینان خودروی وانت پیکان آغاز شد.
وی گفت: بعد از نیم ساعت تلاش تیم های هلال احمر، با استفاده ست نجات و جرثقیل موجود در صحنه رها سازی پایان یافت و جسد سه تن از داخل خودرو خارج شد.
وی اظهار کرد: طبق گفته کارشناس سوانح مستقر در پلیس راه همدان - کرمانشاه، سبقت غیر مجاز وانت پیکان عامل بروز این سانحه فوتی بوده است.
به گزارش ایرنا یادآوری می شود استان همدان از روز جمعه هفته گذشته تا روز دوشنبه شاهد سه تصادف گروهی بوده که در این سوانح رانندگی 10 تن جان باختند.
طرح زمستانی پلیس با حضور 800 تیم و واحد گشتی از جمله پلیس راه و تیم های امداد و نجات از روز گذشته بیستم آذر آغاز شد و تا 13 هفته ادامه دارد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.