مهران حاجیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: البته حدود یک هزار تاکسی دیگر نیز نیاز به نوسازی دارند و براساس برنامه ریزی صورت گرفته باید تا پایان امسال 400 دستگاه تاکسی فرسوده نیز نوسازی شود.
وی بیان کرد: در راستای نوسازی تاکسی های فرسوده نیز 200 میلیون ریال تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است که به متقاضیان پرداخت می شود.
معاون نظارت بر تاکسیرانی و حمل و نقل بار کالای شهرداری همدان ادامه داد: همچنین رانندگان تاکسی های فرسوده از این پس بدون ضمانت نامه نسبت به دریافت تسهیلات اقدام خواهند کرد.
حاجیان افزود: یکی از مشکلات اصلی تبدیل تاکسی های فرسوده و استفاده از تسهیلات بانکی در سال های اخیر اخذ ضمانت نامه از سوی بانک ها بود که با توافق صورت گرفته با مدیرعامل بانک های مربوطه این مشکل برطرف شد.
وی یادآور شد: با پیگیری های صورت گرفته نیز مشکل ضمانت نامه دریافت تسهیلات بانکی برای نوسازی تاکسی ها حل شده و از این پس رانندگان متقاضی تبدیل خودروهای فرسوده مشکلی برای دریافت وام ندارند.
در حال حاضر چهار هزار و 600 راننده و سه هزار و 424 تاکسی درون شهری در همدان فعالیت دارند و هشت هزار راننده همدانی دارای کارت شهری هستند.
همچنین 6 هزار و 400 راننده در بخش بار و کالا و یک هزار و 200 راننده سرویس مدارس زیرپوشش معاون نظارت بر تاکسی‌رانی و حمل و نقل بار همدان اشتغال دارند.
شهر همدان حدود 500 هزار نفر جمعیت دارد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.