به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون کارگری خلخال افزود: مشکلات فعلی این کارخانه بی تاثیر از مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های خارجی در کشور نیست و طرح توسعه و افزایش میزان تولیدات این واحد صنعتی ضرورت دارد.
وی گفت: در سال های گذشته نیز دولت و مسوولان شهرستان برای راه اندازی خط تولید ورق ملامینه نئوپان در این کارخانه با اعطای تسهیلات بانکی مختلف تلاش کرده اند.
او اظهار کرد: کارخانه نئوپان خلخال به عنوان بزرگترین و تنها واحد صنعتی بزرگ جنوب استان و این شهرستان محسوب می شود که علاوه بر اشتغال 200 نفر به صورت مستقیم در این واحد صنعتی یک هزار و 500 نفر نیز به صورت غیر مستقیم در بخش های مختلف حمل و نقل ، پیمانکاری و تهیه هیزم در جوار این کارخانه مشغول بکار هستند.
وی با اعلام آمادگی به همکاری برای حل مشکلات اقتصادی و اجرای طرح های توسعه ای کارخانه نئوپان افزود: این کارخانه متعلق به بنیاد مستضعفان کشور بوده و راه اندازی آن در شهرستان محرومی همچون خلخال در گذشته با هدف حمایت از مناطق محروم کشور و ایجاد زمینه اشتغال برای اهالی این منطقه صورت گرفته است.
مهران امام ، مدیرعامل کارخانه و شرکت نئوپان خلخال نیز در این جلسه گفت: علاوه بر راه اندازی خط تولید ورق نئوپان ملامینه ظرفیت تولید این کارخانه در سال های اخیر از 27 هزار متر مکعب به 44 هزار متر مکعب افزایش یافته است.
او افزود: ورق تولیدی نئوپان این کارخانه مرغوبیت بالایی نسبت به نئوپان های تولیدی سایر کارخانه های کشور دارد.
وی اظهار کرد: پنج درصد از مصرف نئوپان کشور از طریق کارخانه خلخال تامین می شود و در صورت اجرای طرح های توسعه و افزایش خط تولید همراه با بروز رسانی ماشین آلات می توان این میزان را به چند برابر در آینده افزایش داد.
خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.