عرفان فتحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد خودروی ثبت نام شده در این طرح، تاکنون برای مالکان 549 خودرو پروانه اشتغال صادر شده است.
وی افزود: پروانه های صادرشده برای رانندگانی که در طرح پیمایش سوخت ثبت نام کرده اند در سراسر کشور دارای اعتبار بوده و نیازی به دریافت پروانه مجدد از سایر شهرداریها ندارد.
به گفته وی با فراخوان لازم به مالکان ناوگان دیزلی، سنندج جزء شهرهای برتر در ثبت نام طرح پیمایش سوخت است.
فتحی اظهار کرد: براساس مصوبه هیئت وزیران در آینده ای نزدیک طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل و مسافر خودروهای بنزین سوز آغاز و در فراخوان به مالکان و رانندگان این دسته خودروها اطلاع رسانی می شود.
به گزارش ایرنا، در راستای اعلام سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و به استناد ماده 15 دستورالعمل مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه ای، دارندگان ناوگان باری باید نسبت به ثبت نام درطرح پیمایش سوخت ناوگان دیزلی دریکی از شهرداری های کشور اقدام وپروانه فعالیت اخذ کنند.
سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج به عنوان متولی در این حوزه از نیمه اسفند ماه سال گذشته نسبت به ساماندهی ناوگان سوخت خودروهای دیزلی برابر اطلاعیه ها و فراخوان های اعلامی به مالکان و رانندگان این دسته از خودروها اقدامات لازم را انجام داد.
هم اکنون سه هزار و 78 دستگاه تاکسی خطی و گردشی در سنندج فعالیت دارند و علاوه بر این تعداد، 50 وانت تلفنی، 22 پیک موتوری و پنج آژانس بانوان نیز در 45 خطوط مسیری در این شهر وجود دارد.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: عبدالله رحمانی
7348/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.