احترام برومند روز چهارشنبه در این آیین با بیان گوشه هایی از کم لطفی ها و بی مهری هایی که در گذشته در حق وی شده بود، گفت: از دبیر جشنواره که با اینکار گذشته ها را برایم جبران کرد قدردانی می کنم.
برومند با بیان اینکه خود را لایق نکوداشت نمی دانم، افزود: گمشده دوران کودکی خود را در تئاتر کودک یافته ام و همه آنها که برای تعالی تئاتر کوک دلسوزانه کار می کنند افتخار من و ایران هستند.
وی از زحمات مریم کاظمی دبیر جشنواره امسال و شهرام کرمی در دوره های قبل جشنواره قدردانی کرد.
عباس دوست قرین نیز خود را فرزند تئاتر کودک و نوجوان معرفی کرد و افزود: 23 سال از عمرم را با صداقت و اخلاص در این راه صرف کرده ام.
به گزارش ایرنا، بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با شعار 'کودکی همسفر قصه ها' از 10 تا 15 آذر در همدان اجرا شد و امروز با معرفی برگزیده ها به کار خود پایان داد.
بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مریم کاظمی کارگردان برجسته تئاتر کشور با شعار 'کودکی‌؛ همسفر قصه‌ها' کار خود را از 10 تا 15 آذرماه آغاز کرد تا گامی در راستای تقویت و رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش بردارد.
در این دوره 48 نمایش داخلی و خارجی در بخش‌های تخصصی شامل تئاتر کودک، تئاتر نوجوان، تئاتر خردسالان، تئاتر خیابانی و تئاتر دانش آموزی اجرا شد.
برپایی چهار کارگاه آموزشی از برنامه های جنبی جشنواره بود.
جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیم نگاهی به کودکان زلزله زده کرمانشاهی داشت و جمعی از کودکان این استان را برای تماشای نمایش به همدان دعوت کرد.
بیش از 60 مهمان خارجی از کشورهای کره جنوبی، فرانسه، چین، آلمان، روسیه، استرالیا، آذربایجان، دانمارک، ترکمنستان و ایتالیا در این دوره از جشنواره حضور داشتند.
کتاب بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز منتشر و برای سال های بعد به یادگار گذاشته شد.
همدان سابقه پنج سال میزبانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را در پرونده فرهنگی خود به ثبت رسانده است و برای تبدیل شدن به قطب تمام فعالیت های کودک و نوجوان تلاش می کند.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.