فاضل عبادی روز یکشنبه در گفت گو با ایرنا افزود: بر اساس هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره، امروز 40 نفر از کودکان زلزله زده این منطقه مهمان جشنواره بودند و برای تماشای تئاتر به همدان آمدند.
وی با بیان اینکه ستاد برگزاری جشنواره بیست و چهارم با مردم زلزله زده کرمانشاه ابراز همدردی می‌کند، خاطرنشان کرد: این جشنواره متعلق به همه کودکان و نوجوانان ایران است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر رعایت عدالت فرهنگی، اضافه کرد کرد: معتقدم همه مردم در مراکز استان و شهرستان‌ها باید از برنامه‌های این جشنواره استفاده کنند، به همین خاطر نمایش‌های بخش ویژه همدان این دوره از جشنواره، در شهرستان‌های استان هم بر روی صحنه می‌رود.
وی اضافه کرد: یکی از هدف گذاری های استان همدان اجرای برنامه های علمی، فرهنگی و هنری مرتبط با کودکان و نوجوانان است که در سال های اخیر برنامه هایی در حوزه های فیلم، موسیقی، ادبیات و نمایش برای کودکان و نوجوانان برگزار شده است.
وی بیان کرد: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوانان از ابتکارات استان همدان است و امسال بیست و چهارمین دوره جشنواره با شعار 'کودکی همسفر قصه ها' با هدف حمایت از خلق آثار هنری، تربیت نسل آینده کشورمان و ایجاد نشاط و شادابی از 10 تا 15 آذرماه در استان همدان در حال برگزاری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: در اجرای برنامه های نمایشی، مخاطب یکی از مهمترین ارکان آن است و ویژگی استان همدان استقبال مناسب مخاطبان به خصوص کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان از نمایش های اجرا شده در طول جشنواره است.
عبادی ادامه داد: در مقوله جذب مخاطب در همه شهرستان های استان رشد کمی و کیفی خوبی از لحاظ تماشاگران وجود داشته است.
بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 10 تا 15 آذرماه به دبیری مریم کاظمی در همدان در حال برگزاری است.
7523/2090
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.