رضا عبدالعلی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در دوره قبلی جشنواره به عنوان کارگردان حضور داشته، تصریح کرد: همکاران تهران و همدان در برگزاری جشنواره با هماهنگی و نظم خوب و قابل توجهی کار خود را آغاز کرده اند.
وی با بیان اینکه مشکلاتی نیز وجود دارد، تاکید کرد: همیشه در نخستین روز آغاز چنین گردهمایی هایی ایراداتی وجود دارد که در روزهای بعدی رفع می شود.
کارگردان نمایش 'آواز قناری' با تاکید بر اینکه برای قضاوت نهایی باید تا پایان جشنواره صبر کرد، گفت: بررسی های آسیب شناسانه و بازخوردها در پایان جشنواره قابل انجام است.
وی درمورد استقبال از این دوره از جشنواره خاطرنشان کرد: باید منتظر روزهای آینده ماند زیرا اگر نمایش های اول قابل قبول باشد استقبال نیز بیشتر خواهد شد.
به گفته عبدالعلی زاده، مردم تصمیم می گیرند که جشنواره چگونه برگزار شود و استقبال از جشنواره نیز توسط آنها انجام می شود.
شورای انتخاب بخش مسابقه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تصریح کرد: هر دوره از جشنواره بر اساس وضعیت و حال و هوای مخصوص به خود برگزار می شود و نمی توان کیفیت را مقایسه کرد.
وی افزود: ممکن است کیفیت آثار سالها قبل بهتر از امسال یا بدتر باشد و در سال های آینده نیز این اتفاق تکرار خواهد شد.
بیست وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک ونوجوان به دبیری مریم کاظمی از 10 آذر ماه آغاز و تا 15 آذر ماه در شهر همدان ادامه دارد.
7523/2087
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.