به گزارش روزجمعه ایرنا از بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، این سه هنرمند تئاتر کشور قضاوت نمایش های بخش خردسال این دوره از جشنواره را برعهده دارند.
حسین صفی نویسنده، مولف و کارگردان با سابقه تئاتر است که کارشناس مسئول هنرهای نمایش و عضو شورای نظارت بر نمایش استان همدان، عضو هیات مدیره انجمن نمایش در سه دوره، مدیر اجرایی پانزدهمین جشنواره استان و نخستین جشنواره نمایش های کوتاه غرب کشور، بازخوان، بازبین و داور جشنواره های استانی، منطقه ای دانشجویی، کشوری و بین المللی و سردبیری چندین بولتن جشنواره های هنری را در سابقه کاری خود به ثبت رسانده است.
پرستو گلستانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی لیسانس بازیگری و کارگردانی را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفت و بازی در تئاتر را از سال 1365 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجربه کرد و بازی در سینما را از سال 1369 با فیلم مجنون کاری از رسول ملاقلی‌پور شروع کرد.
افسانه زمانی کارگردان و نویسنده نمایش و کارگردانی است که تاکنون در حوزه نمایش عروسکی و نمایش‌های آیینی و سنتی فعالیت‌های چشمگیری داشته است. «ملی»، «ناسور»، «تنهایی» از آثار زمانی است.
بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 10 تا 15 آذرماه با دبیری مریم کاظمی در همدان برگزار می شود.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.