به گزارش ایرنا، این شرکت بین المللی در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در شهرک صنعتی رزن و در مدت 18 ماه احداث و بهره برداری شده است.
برای بهره برداری از این طرح 50 میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت و درگردش انجام شده و از 20 میلیارد ریال تسهیلات مصوب آن، 10 میلیارد ریال جذب شده است.
در حال حاضر 55 تن در شرکت بین المللی رایان نیک الکترونیک مشغول به فعالیت هستند، در حالیکه اشتغال آن طبق برآورد اولیه 45 تن پیش بینی شده بود.
محصول این شرکت، تولید لوازم الکترونیکی شامل انواع منابع تغذیه صنعتی و آزمایشگاهی، انواع کیت ها و بُردهای آموزشی، انواع مولی متر، انواع نوسان نما، فانکشن ژنراتور و انواع لامپ های ال.ای.دی است.
به گفته مسئولان، این طرح صنعتی بین المللی در چند مرحله عملیاتی اجرا خواهد شد و پس از بهره برداری امروز، وارد مرحله توسعه و افزایش محصولات و نیروی کار می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدای سفر یک روزه خود به همدان ابتدا شرکت بین المللی رایان نیک الکترونیک واقع در شهرک صنعتی رزن را افتتاح کرد و در ادامه در جلسه اقتصاد مقاومتی با محوریت اشتغال در محل استانداری همدان حضور یافت.
پس از آن با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 10 طرح بهزیستی در حوزه های توانمندسازی، پیشگیری، فرهنگی آموزشی، اجتماعی و فرهنگی با هزینه کرد 16 میلیارد و 940 میلیون ریال در شهرستان های همدان، نهاوند و کبودراهنگ بهره برداری می شود.
این طرح شامل مجتمع فرهنگی رفاهی عترت بهزیستی، 2 کلینیک مددکاری اجتماعی، یک مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد، کارگاه تولیدی رهروان علی(ع)، محوطه سازی مجتمع فرهنگی ابن سینا و 2 مهدکودک شهری در شهرستان همدان است.
همچنین طرح مرکز ماده 16 رسالت در کبودرآهنگ و طرح های کارگاه پوشاک آزاد و یک مهدکودک روستایی در شهرستان نهاوند به همراه 37 واحد مسکونی در کل استان همدان بهره برداری می شود.
در این سفر یک روزه عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار در زمینی با زیربنای 2 هزار 400 متر مربع و در 2 طبقه آغاز می شود.
مجموعه ورزشی تویسرکان نیز متشکل از زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدنسازی و تنیس روی میز در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع با حضور علی ربیعی بهره برداری می شود.
حضور در ملایر و نشست با مسئولان این شهرستان آخرین برنامه سفر یک روزه علی ربیعی در استان همدان اعلام شده است.
شهرستان رزن با سه بخش مرکزی، قروه و سردرود، 126 روستای دارای سکنه و در مجموع با 119 هزار نفر جمعیت در 81 کیلومتری مرکز استان همدان قرار دارد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.