حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اسدآباد، اظهار کرد: ملت ایران در راهپیمایی عظیم روز دانش آموز با شعارهایی کوبنده و آتشین تر از قبل به استکبار جهانی 'نه' خواهند گفت.
وی تصریح کرد: مردم در این روز گرامی ولایتمداری، پیروی از خط امام راحل و پشتیبانی از سپاه و نیروهای مصلح کشور را به رخ جهانیان می کشند.
امام جمعه اسدآباد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 را علت اصلی نامگذاری روز دانش آموز ذکر کرد و افزود: برای نخستین بار در سراسر جهان فرزندان ایران پوزه آمریکا را به خاک مالیدند.
حجت الاسلام حسینی مجد اضافه کرد: هم اکنون نیز سران و مردم بسیاری از ممالک و کشورهای ترسو و خودفروخته از قدرت پوشالی آمریکا ترس و واهمه دارند.
وی با بیان اینکه آمریکا کاری بغیر از شیطنت، زورگویی و منفعت طلبی ندارد، گفت: به برکت وجود امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و حمایت مردم، ایران نخستین کشوری است که در مقابل آمریکا ایستاده است.
امام جمعه اسدآباد همچنین به دیدار هزاران تن از دانش آموزان و دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اشاره و اضافه کرد: دانش آموزان و دانشجویان باید گوش به فرمان ولی فقیه باشند و راه برادران و خواهران دیروز خود را پیشه کرده و اجازه گستاخی را به آمریکا و دشمنان ایران ندهند.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.