حجت الاسلام حمید عسکری، روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران مهریز افزود: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی این روز(شنبه هفته آینده) مشت محمکی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود .
وی ادامه داد: مردم باید در کنار دانش آموزان و دانشجویان بطور گسترده در راهپیمایی که به خاطر مسائل منطقه و جهان اسلامی از اهمیت بیشتری برخوردار است، شرکت کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز بیان کرد: این راهپیمایی فقط مخصوص دانش آموزان و دانشجویان نیست، باید همه اقشار با جدیت در آن مشارکت کنند.
به گفته عسکری، مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مهریز روز شنبه از ساعت 9 صبح از میدان شهدای گمنام آغاز و در محل نمازجمعه این شهر برگزار می شود.
وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری راهپیمایی توسط نهادهای فرهنگی و تلبیغی برنامه های مختلف فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان پیش بینی شده است.
همچنین مدیر آموزش و پرورش و رئیسان دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی مهریز به اهمیت راهپیمایی 13 آبان اشاره کردند و حضور مردم خواستار شدند .
در این جلسه خبرنگاران مهریز با تشکر از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کار اطلاع رسانی به اهمیت تبیین رخدادهای سه گانه تبیعد حضرت امام(ره) یوم الله 13 آبان، و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کردند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار - عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.