به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در جمع دانش آموزان بسیجی استان مرکزی به مناسبت هفته گرامیداشت دانش آموز در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان، افزود: برنامه های آموزشی باید به‌گونه‌ ای تدوین شود، که فارغ التحصیلان به عنوان نیروی انسانی ماهر در بخش صنعت و خدمات نقش آفرینی داشته و شرایط کشور را به سمت اهداف توسعه محور شتاب دهند.
وی ادامه داد: آموزگاران و اساتید دانشگاه ها باید همواره در انتقال علوم روز به دانش آموزان و دانشجویان تلاش کنند چرا که توسعه پایدار در گرو تسلط بر علم و فن آوری است.
امام جمعه اراک به ارتقای بنیه نظامی و دفاعی کشور نیز اشاره کرد و گفت: توسعه علم و به روز رسانی تجهیزات نظامی 2 بال توسعه هر کشوری محسوب می شوند و مسئولان و تصمیم سازان نظام اسلامی نیز باید این 2 مقوله مهم را در کنار یکدیگر ببینند.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل و شکل گیری وحدت و یکپارچگی بی سابقه اقشار مختلف مردم، هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و اقتدار نظامی نیروهای مسلح باعث شده که در حدود 40 سال گذشته همه توطئه های دشمنان نقش بر آب شود و ایران اسلامی به یک قدرت بی بدیل در منطقه تبدیل شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: بسیج سرمایه نرم نظام است که با تشکیل و فعالیت های آن، نهال نوپای انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است.
امام جمعه اراک افزود: مفاهیم بسیج از خلوص در نیت، پشتکار و تعهد، تقوا محوری و حرکت در مسیر ولایت تاسی گرفته و در ودر واقع بسیجیان تربیت یافتگان مکتب ایثار و شهادت هستند.
هفتم تا 13 آبان ماه با عنوان هفته گرامیداشت بسیج دانش آموز نامگذاری شده است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.