به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان افزود: برخی مدیران به عملکرد نیروهای خود اشراف ندارند و این پرسنل آنگونه که باید با ارباب رجوع برخورد درستی انجام نمی دهند.
وی به فرا رسیدن 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و یادآورشد: آنانی که فکر می کنند می توان رفتار متفاوتی با دولت آمریکا داشت بدانند که دشمنی این دولت با جمهوری اسلامی به پایان نمی رسد مگر آنکه خوی امپریالیستی خود را فراموش کند.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به 40 سالگی خود نزدیک می شود و دشمنان همچنان در تلاش برای براندازی آن هستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه عاشورا و نهضت امام حسین(ع) درس های فراوانی برای مردم دارد، گفت: تعداد هیات مذهبی و مراسم های عزاداری زیاد است اما این موضوع به کیفیت مراسم لطمه نمی زند.
وی خاطرنشان کرد: مشکل مردم کوفه در تنها گذاشتن امام حسین(ع) نبود بصیرت و اتحاد میان افرادی بود که ادعای حمایت از سیدالشهدا(ع) را داشتند.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: انسان ها از بین می روند و فضاها تغییر می کنند اما نکته قابل توجه و تامل احتمال بالای تکرار تاریخ است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان هم در ادامه این جلسه گفت: بحث بودجه سال 97 در دستور کار دولت و مجلس قرار گرفته است.
شهرام طهماسبی بر لزوم تسریع و دقت مدیران در تعیین اولویت های بودجه ای تاکید کرد و افزود: مدیران علاوه بر آنکه برنامه های پیش بینی شده دستگاه های مرکزی را رصد کنند برای ساماندهی فضای اداری، مصرف انرژی و هزینه های خود برنامه ریزی و اولویت گذاری کنند.
وی با بیان اینکه با وجود گذشت هفت ماه از سال جاری هنوز بودجه خاصی به استان تخصیص نیافته است تاکید کرد: مدیران انتظار نداشته باشند که در سال جاری تخصیص 100 درصدی بودجه پیش بینی شده را داشته باشند.
طهماسبی به نقد نبودن منابع قابل تزریق به استان ها و دستگاه ها اشاره کرد و یادآورشد: این منابع در قالب اسناد خزانه و اوراق مشارکت تزریق می شود.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشار ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.