حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، چهارشنبه شب در مسجد جامع ابرکوه در آستانه یوم الله 13 آبان افزود: مردم همراه با دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی این روز با شعارهای کوبنده خود اقتدار ایران را به آمریکای خبیث نشان خواهند داد.
وی افزود: ملت ایران در 13آبان نشان خواهند داد و ثابت خواهند کرد که هنوز به ارزش های انقلاب پایبند هستند و ذره ای از اعتقادات خود عقب نشینی نمی‌کند.
به گزارش ایرنا، امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه پیام 13 آبان مردم ایران ، پیام استکبار ستیزی است، گفت: هوشیاری امام خمینی (ره) و ملت ایران توطئه های شوم آمریکا را در به شهادت رساندن جمعی از دانش آموزان و مردم نقش برآب کرد.
به گفته وی همه ادعاهای آمریکا دروغ است و ملت دنیا دیدند و شنیدند که آمریکا با حقوق ملت های جهان چه کرده است و دفاع از حقوق بشر آمریکا دفاع از اسراییل است.
حسینی یادآورشد: مهم ترین حادثه در 13 آبان، تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار است که به دست دانشجویان پیرو خط امام راحل (ره) رقم خورد و این روز به عنوان ننگی برای آمریکا در تاریخ جهان ثبت شد.
به گزارش ایرنا، امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه امام راحل (ره)، 13 آبان را انقلاب دوم مردم ایران معرفی کردند، تصریح کرد: این آمریکاست که دشمنی اش با ملت های مسلمان به خصوص ملت بزرگ و انقلابی و قهرمان ایران ساعت به ساعت در حال تغییر است.
امام جمعه ابرکوه در ادامه بر حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 13آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در همراهی با شرکت دانش آموزان و دیگر قشرها تاکید کرد.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540*2047* خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.