سعید زارع روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا شعار روز 13 آبان را 'غیرت انقلابی' اعلام کرد و افزود: راهپیمایان در شهر یزد پس از عبور از سه مسیر میدان شهید بهشتی ، چهار راه بعثت و مسجد روضه محمدیه در کنار قبور مطهر شهدای گمنام چهار راه شهدا( میدان امیر چقماق) تجمع می‌کنند.
وی اظهار کرد: سخنران این مراسم باشکوه سردار رمضان شریف رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
زارع با بیان اینکه به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، 700 برنامه در استان برنامه ریزی شده است افزود: برگزاری پویش مردمی من سپاهی ام ، برپایی 20 نمایشگاه عکس پیرامون جنایات آمریکایی و چرایی مرگ بر آمریکا، برگزاری تربیون آزاد استکبار ستیزی در محل راهپیمایی از جمله این برنامه هاست.
دبیر ستاد یوم الله 13 آبان ، برگزاری کمپین دانش آموزی ' کتاب جغرافیا' در روز راهپیمایی، تهیه طومار استکبار ستیزی، برگزاری کارگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی ، اجرا سرود و تئاتر خیابانی در روز های منتهی به 13 آبان در سطح خیابانها و میادین با اجرای گروه سرود عاشقان ولایت و برگزاری مسابقات مختلف را از دیگر برنامه های روز ملی مبارزه با استکبار نام برد.

*** مرگ بر آمریکا، پاسخی به سخنان سخیف ترامپ
زارع با بیان اینکه هر روز دامنه اقدامات خضمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی در حال افزایش است افزود: ثابت شده که آمریکا با استقلال ، پیشرفت و عزت ایران اسلامی و دستاوردهای گران سنگ انقلاب و خون شهدا مشکل دارد.
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با بیان اینکه محور کانونی 13 آبان، آغاز اندیشه استکبار ستیزی است گفت:با شعارهای 'مرگ برآمریکا' در روز ملی مبارزه با استکباری جهانی پاسخ سخنان سخیف و توهین آمیز ترامپ را خواهیم داد.
وی اضافه کرد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست های غلط دولتمردان آمریکا، مرگ بر اسارت ها و آغاز زندگی توحیدی و سعادت ملت ها.
زارع افزود: 13 آبان ماه فرصتی برای اعلام مواضع و نمایش ایستادگی و مقاومت مردم سرافزاز ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی آمریکای جنایتکار است.
وی با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است اظهار کرد: با توجه شعار اتخاذ شده امسال با عنوان'غیرت انقلابی' امیدواریم هر شهروند غیرتمندی یزدی احساس وظیفه کرده و در این راهپیمایی شرکت کند.
13 آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ ایران است که شامل تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در 13 آبان 1358، اینها سه رویداد متفاوت بودند، ولی هر یک در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند. هویت هر سه رخداد، مبارزه با استکبار و عوامل آن است و به همین دلیل این روز 'روز ملی مبارزه با ' نامیده می‌شود.
2088/ 6197 خبرنگار:کبری دانشی دهج ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.