حجت الاسلام محمد رضایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای برگزاری این راهپیمایی در شیراز 2 مسیر در نظر گرفته شده، در مسیر اول، شرکت کنندگان در راهپیمایی از میدان شهدا، خیابان نمازی، چهار راه پیروزی و بلوار آیت الله دستغیب عبور می کنند و مسیر دوم راهپیمایی از فلکه شاهزاده قاسم و حرم شاهچراغ (ع) انجام می شود و در نهایت راهپیمایان در خیابان 9 دی گردهم می آیند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: این مراسم با ایراد سخنرانی، قرائت قطعنامه و بیانیه دانش آموزی همراه است و افزون بر این در طول مسیر راهپیمایی غرفه های فرهنگی مستقر می شود.
او بیان کرد: اجرای برنامه های متنوع دیگری از جمله برگزاری رقابت های ورزشی در مدارس نیز برای روز 13 آبان پیش بینی شده است.
رضایی گفت: مردم ما جواب جریان سازی های نظام استکبار را در مورد مسائلی از جمله مذاکره مجدد در باره برجام، تهدید سپاه و استفاده از نام جعلی برای خلیج فارس را با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز سیزدهم آبان خواهند داد.
در همین حال، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر شیراز در گفت و گویی محدودیت های ترافیکی ویژه روز 13 آبان در این شهر را اعلام کرد.
سرهنگ سید فرج اله موسوی در این باره گفت: تردد در مسیرهای منتهی به خیابان 9 دی از میدان شهدا، دروازه کازرون، فلکه مصدق، چهار راه مشیر و فلکه شاهزاده قاسم و همچنین از دروازه کازرون به سمت چهار راه مشیر از ساعت 7:30 صبح شنبه تا پایان راهپیمایی با محدودیت همراه است.
وی ادامه داد: پارک خودرو درمسیر و ساعات اعلام شده ممنوع است و خودروهایی که دراین مسیر پارک شوند به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می شوند.
رئیس پلیس راهور شیراز تاکید کرد: تردد موتور سیکلت سواران درمسیر راهپیمایی ممنوع است.
در روز سیزدهم آبان وقایع مهمی در کشورمان رخ داد که شامل تبعید امام (ره) در سال 43، راهپیمایی و تجمع دانش آموزان و جنایت خونین رژیم پهلوی علیه دانش آموزان در سال 57 و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در سیزدهم آبان سال 58 است.
در تقویم رسمی کشور روز سیزدهم آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.
6114/ 2027
خبر: علی اکبر خرامش ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.