به گزارش ایرنا، معاونت اجتماعی و اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ' رضا رضایی' اعلام کرد: این محدودیت های ترافیکی به دلیل برگزاری راهپیمائی باشکوه روز جهانی مبارزه با استکبار در روز شنبه هفته آینده ( 13 آبان ) اعمال می شود.
وی افزود: براین اساس تردد خودرو و موتورسیکلت ها از ساعت 8 صبح روز شنبه 13 آبان در مسیر های ' پل ابوذر به سمت میدان انقلاب' ، ' از شمال پل فردوسی به سمت میدان انقلاب ' و از ' تقاطع آمادگاه - پاسداران به سمت خیابان کمال اساعیل – پاسداران ' ممنوع است.
فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان با بیان اینکه این محدودیت ها تا پایان مراسم راهپیمایی 13 آبان ادامه می یابد از رانندگان و راکبان موتورسیکلت ها خواست که در زمان اعمال محدودیت ها با ماموران پلیس، همکاری و از مسیرهای جانبی برای تردد خود استفاده کنند.
سرهنگ رضائی به شهروندان توصیه کرد از پارک کردن در حاشیه خیابان های مورد اشاره خودداری کنند، در غیر اینصورت وسایل نقلیه آنها با خودروهای یدک کش به پارکینگ منتقل خواهد شد.
13 آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده یادآور سه واقعه مهم ' تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان 1343 '، ' کشتار بی ‌رحمانه دانش‌ آموزان توسط رژیم پهلوی در 13 آبان 1357 ' و ' اشغال سفارت آمریکا به عنوان لانه جاسوسی در 13 آبان 1358' است.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.