در این بیانیه روز پنجشنبه این شورا که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا مرکز گلستان قرار گرفت، آمده است: 13 آبان یادآور سه رویداد در تقویم انقلاب اسلامی شامل تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) است.
در بیانیه می خوانیم: ایثار، شجاعت، فداکاری و روحیه شهادت‌طلبانه فرزندان عاشورایی ولایت‌فقیه و حضرت امام(ره) در سه حادثه تاریخ‌ساز سیزدهم آبان ماه، لایحه خفت‌بار کاپیتولاسیون و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از مواردی است که انقلاب اسلامی تا همیشه به آن افتخار خواهد کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهیدان حماسه‌ساز 13 آبان و فاتحان لانه جاسوسی آمریکا در تهران ‌نوشته است: 13 آبان از روزهای پرفروغی است که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، همواره برجسته و سرفراز است و ملت غیور ایران اسلامی در این روز با عشق و ایمان به آرمان خویش، همه قدرت‌های استکباری را به سخره گرفتند و شکوه پوشالی آنها را پایمال کردند.
در بخش دیگر بیانیه شورای هماهنگی گلستان آمده است: 13 آبان، روزی است که فرزندان ایثارگر، شجاع و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می‌توان در برابر هر طاغوت و ستمگری ایستاد وبه تمامی مستضعفان جهان نشان دادند که دیوار ظلم، شکستنی است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در پایان بیانیه با دعوت از مردم برای حضور پررنگ و حماسی در راهپیمایی بزرگ 13 آبان نوشته است: مردم همیشه در صحنه و ولایی با حضور خود در راهپیمایی عظیم 13 آبان و با فریاد کوبنده و یکصدا «هیهات من‌الذله»، «مرگ بر آمریکا» مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و استکبارستیزان جهانی خواهد زد.
امسال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان 34 مسیر را برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان در شهرها و مرکز بخش های استان برنامه ریزی کرده است.
براساس این گزارش، راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهر گرگان مرکز استان گلستان ساعت 9 و 30 دقیقه شنبه باحضور مردم همیشه در صحنه از میدان شهرداری آغاز و پس از طی خیابان شهدا و چهار راه شهدا راهپیمایان در مصلای وحدت این شهر اجتماع می کنند و به سخنان حجت‌ الاسلام شیرازی نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گوش فرا می دهند.
6204/1648
تنظیم : علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.