به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا با بیان این مطلب در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: علاوه بر این مواضع و عوام فریبی های زشت ترامپ به دنیا نشان داد که بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه آمریکا غیر قابل اعتماد است سخنی هوشیارانه و آگاهی بخش بوده است.
وی با تاکید بر رعایت اصل وحدت در برابر دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی گفت: باید با اتحاد و وحدت، شر آمریکا را به خودش بازگرداند و با همدلی مردم و مسوولان می توان توطئه دشمنان نظام را خنثی کرد.
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه ملت ما نشان داده که از آمریکا و تهدیدات توخالی او هیچ ترسی به دل ندارد افزود: آمریکا از ابتدای انقلاب با ما دشمنی داشته و بدترین تهدیدات را علیه ما اعمال و سعی کرده با تحریم اقتصادی فشارها را بر ما بیشتر کند اما هر بار با شکست روبرو شده است.
مغیثی نیا گفت: ایران اسلامی سالهاست که مورد تحریم آمریکاست و توانسته این تهدید دشمن را به یک فرصت برای سازندگی اقتصادی خود تبدیل کند.
وی تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی را عامل شکست توطئه دشمن ذکر کرد و گفت: هم مسئولان و هم مردم باید با صرفه جویی در مصرف و همچنین تکیه بر توانمندیهای داخلی نشان دهند که تحت هر شرایطی حاضر به تسلیم در برابر دشمنان نشده و آنان را وادار به تسلیم در برابر اهداف انقلاب اسلامی می کنند.
خطیب جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به تصمیم اخیر آمریکا در زمینه قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمانهای تروریستی گفت: سپاه مایه افتخار جمهوری اسلامی و نیرویی ارزشی و انقلابی است که مجاهدی از جان گذشته همچون محسن حججی را تحویل اسلام و انقلاب می دهد که به واقع جای افتخار و مباهات دارد.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداردستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است و درمقاطع مختلف 38 سال گذشته همه توطئه های دشمن را خنثی کرده است.
امام جمعه نهاوند تصریح کرد: آمریکا بداند ملت، دولت ایران اسلامی، نیروی مسلح وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکم واستواردر برابر زیاده خواهی و توطئه های استکبارخواهند ایستاد و بار دیگرطعم تلخ شکست را به دولتمردان آمریکا وکشورهای استکباری خواهد چشاند.
حجت الاسلام مغیثی نیا وحدت و همدلی همه مسئولان نظام را نشان دهنده پافشاری آنان بر مواضع جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: با این تهدید همه مقامات نظام برای حمایت از سپاه همدل و همزبان شدند و این مساله نشان می دهد رمز موفقیت ما وحدت کلمه است که باید آنرا در سر لوحه کارهای خود قرار دهیم.
2087/7525 خبرنگار: وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.