به گزارش ایرنا حمید بهنامی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته در حسینیه امام خمینی( ره) همدان با بیان اینکه جابجایی این مرسوله ها معادل پنج میلیون و 100 هزار سفر درون و برون شهری در سطح استان بوده که حذف شده است افزود: در واقع از آلودگی های زیست محیطی، سوخت و خودروی و سایر معضلات جلوگیری شده و بهداشت روانی جامعه نیز تامین شده است.
وی اضافه کرد: این فعالیت گسترده در شرایطی است که این حوزه کاری فقط پنج روز در طول سال تعطیل است و 360 روز فعالیت سالاانه را در خدمات رسانی به مردم دارد.
وی با اشاره به اجرای 2 طرح مهم پستی در سطح استان گفت: اجرای طرح GNAF (آدرس ملی و مکانی مرجع شده) یکی از مهمترین دستاوردهای دولت در ارایه خدمات الکترونیکی با محور آدرس مکان به مردم است که در واقع در راستای استانداردسازی و مدیریت نشان و مکان است.
بهنامی خاطرنشان کرد: در راستای اجرایی شدن این طرح تاکنون در سطح استان یک میلیون و 259 هزار مکان داریم که در نقاط شهری و روستایی به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به اجرای طرح سیماک (سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) گفت: در راستای اجرای این طرح تمامی فعالیت های مدیریت املاک کشور و استعلامات بین دستگاهی توسط این طرح به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.