به گزارش ایرنا، سردار مهدی شاهرخی روز دوشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی قزوین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: رسانه در ذات خود پرسشگر است و می خواهد ، اما برخی از مسئولان از مراوده با اصحاب رسانه می گریزند.
وی افزود: رسانه ها نقش مراقب را در جامعه ایفا می کنند و تبدیل شدن آنها به ابزار صاحبان قدرت بسیار خطرناک است.
وی با اشاره به اینکه نقش رسانه در جامعه کنونی بسیار تعیین کننده است افزود: رسانه ها در ایجاد امید و یا ناامیدی در میان مردم خیلی تعیین کننده است و در ایجاد حس مسئولیت ،ایجاد التزام عملی و حرکت مسئولان در چهارچوب جمهوری اسلامی نیز می توانند موثر واقع شوند .
شاهرخی تصریح کرد: رسانه ها با اطلاع رسانی و مطالبه گری درست، کمک می کنند که کارها در مجرای صحیح آن قرار گیرد و زاویه انحراف مسئولان از خدمات رسانی کمتر شود.
وی افزود: رسانه باید حریم امن را بشکند تا هر کس مسئولیت گرفت فکر نکند در ترازوی نقد اصحاب رسانه قرار نمی گیرد.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین ادامه داد: نقطه قوت و اتکاء نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و انقلاب با مردم می تواند به مسیر خود در راه اعتلای کشور گام بردارد.
شاهرخی افزود: جبهه استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی با پی بردن به این موضوع برای واگرایی مردم تلاش می کنند و باید اصحاب رسانه در تبیین این اهداف شوم دشمنان اقدام نمایند.
به گفته شاهرخی رسانه ها باید با قرار دادن مسئولان در ترازوی نقد از هرگونه انحراف در مسیر خدمات رسانی جلوگیری نمایند.
وی افزود: ایجاد امید و نشاط در مردم و بررسی کردن فرصت ها و آسیب های خدمات رسانی به مردم از سوی مسئولان از جمله وظایف رسانه هااست که باید در این خصوص اقدام جدی داشته باشند.
وی با تاکید بر هم افزایی و ارتباط موثر با رسانه ها افزود: مجموعه نام آشنا و بزرگ ایرنا؛ در زمینه اطلاع رسانی به خوبی عمل کرده است و ما نیز در هر موضوعی که اقتضا نماید از همکاری و هم افزایی خودداری نخواهیم کرد .
وی افزود: امیدواریم با شکل گیری بسیج رسانه مجموعه رسانه های نظام انسجام بهتری بیابند تا علاوه بر کارهای روزمره در مسیر چشم اندازهای اهداف و آرمان های انقلاب نیز اقدام کرده و اجازه ندهند اهداف و آرمان های انقلاب کمرنگ شوند.
علی حیدر شاه حسینی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی قزوین نیز به بیان عملکرد این رسانه در هفته دفاع مقدس و راههای همکاری های خبری با سپاه سپاسداران انقلاب اسلامی این استان پرداخت.
6101*6012 خبرنگار:هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.