محمد ابراهیم الهی تبار روز پنجشنبه در جلسه هدایت ستادی برنامه های هفته ناجا در سال 96 اظهار کرد: هیچگونه جرائم خشنی نظیر درگیری مسلحانه و سرقت بانک در سالجاری در همدان رخ نداده است.
وی یادآوری کرد: در سال 94 به طور متوسط روزانه هفت سرقت در همدان رخ می داد که این آمار در سال گذشته به پنج سرقت و نیمه نخست سالجاری به چهار سرقت در روز کاهش داشته است.
وی تاکید کرد: ماموریت های ناجا در بخش های مختلف نشان می دهد این نیرو در تمامی حوزه ها حضور موثر دارد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: دلاورمردان عرصه نظم و امنیت با تلاش بی وقفه انتطامی همدان را در سطح کشور برجسته نشان دادند.
الهی تبار افزود: ناجا هیچگاه فرصتی برای استراحت ندارد و پیوسته در حال اجرای طرح ها و ماموریت هایی همچون طرح بازگشایی مدارس، محرم و صفر، اربعین، طرح زمستانی و تعطیلات نوروزی هستند.
وی اضافه کرد: عوامل ناجا چشمان بیدار جامعه هستند که با حضور محسوس و نامحسوس امنیت را برای این مردم به ارمغان می آورند.
معاون استاندار همدان خاطر نشان کرد: جریان های تکفیری از سال 2004 حرکت های تروریستی خود را در نقاط مختلف جهان آغاز کرد ولی نظام سلطه این گروهک های تروریستی را به قلب خاورمیانه هدایت کرد که این اقدام منجر به اشغال موصل در سال 2014 و تشکیل داعش شد.
وی یادآوری کرد: 30 کشور از عملیات های تروریستی به صورت مستقیم و غیر مستقیم آسیب دیدند و تنها ایران مصون مانده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: این گروهک ها تاکنون 150 عملیات تروریستی در مناطق مختلف جهان انجام دادند که ماحصل آن جان باختن 2 هزار نفر بوده است.
الهی با ذکر اینکه ایران بالاترین امنیت را دارد اظهارکرد: در افکارسنجی صورت گرفته مردم از 2 مولفه احساس امنیت و طرح نظام سلامت بیشترین میزان رضایتمندی را داشتند.
وی افزود: به برکت حضور نیروهای مسلح و اطلاعاتی و امنیتی بیدار و آگاه 100 تیم تروریستی در چهار سال گذشته پیش از انجام هر اقدامی منهدم شدند.
معاون استاندار همدان اضافه کرد: بنابراین باید در هفته ناجا از کسانی که امنیت را برای ملت ایران به ارمغان می آورند تجلیل کرد.
هفته ناجا از 13 مهرماه آغاز می شود.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار:زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.