برای نخستین‌بار پزشکان ایرانی موفق به تصویربرداری از قلب شدند.

به گزارش ایلنا، زهرا‌ علیزاده ثانی یکی از متخصصان قلب و عروق در آستانه برگزاری نوزدهمین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق ایران از برپایی اولین مجمع تصویربرداری قلب و عروق خبرداد و گفت: این مجمع با حضور متخصصان و اندیشمندان در زمینه‌های فیزیک، تکنیک، مهندسی و کلینیک تصویربرداری قلب و عروق کشور در شاخه های سی. تی اسکن، ام. آر. آی، پزشکی هسته‌ای و ملزومات کمک تصویربرداری قلب و عروق برگزار می‌شود.
 
علیزاده ثانی افزود: مجمع تصویربرداری قلب و عروق برای نخستین بار در کشور در حاشیه کنگره تازه‌های قلب و عروق ایران به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.
 
این متخصص قلب و عروق یادآور شد: علم تصویربرداری قلب و عروق روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است و همواره مورد تاکید و توجه انجمن‌های علمی قرار گرفته است زیرا این علم دقت تشخیص را افزایش می‌دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: در کشور ما طی سال‌های اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای دردحکزه‌های فیزیک، تکنیک، مهندسی و کلینیک تصویربرداری انجام شده است و خوشبختانه در سطح بین المللی به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.
 
این فلوشیپ تصویربرداری قلب و عروق تصریح کرد: با توجه به این موفقیت‌ها ما بر آن شدیم این مجمع علمی را در کشور برگزار کنیم.
 
علیزاده ثانی با بیان اینکه متخصصان قلب خط مقدم تشخیص بیماری هستند، یادآور شد: تحقق علم تصویربرداری کمک شایانی به پزشکان می کند.
 
نوزدهمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق از 21 تا 24 شهریور در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.