به گزارش ایرنا، یزدان آزرمی روز یکشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی افزود: براساس گزارش دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بیشتر بوفه های مدارس با موازین بهداشتی فاصله دارند لذا با توجه به بازگشایی مدارس و لزوم توجه به تغذیه دانش آموزان توجه به بهداشت این بوفه ها باید در اولویت قرار گیرد.
وی تصریح کرد: بهداشت بوفه مدارس، فروشندگان و مواد غذایی ارائه شده ، در سلامت دانش‌آموزان تاثیر زیادی دارد و توجه به آن در واقع توجه به سلامت نسل جوان و آینده کشور است.
معاون فرماندار اسدآباد همچنین به ریشه کن شدن کشت های فاضلابی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در سالهای گذشته برخی از محصولات کشاورزی این منطقه با فاضلاب آبیاری می شد که با نظارت و پایش های صورت گرفته امسال هیچ گونه کشتی به این روش مشاهده نشده است.
آزرمی در ادامه به سالم سازی آب مصرفی در واحدهای شهرک صنعتی اسدآباد تاکید کرد و افزود: آب این مجموعه از 2 حلقه چاه تامین می شود که نیازمند کلرزنی و سالم سازی است.
وی همچنین خواستار بازرسی و نظارت ایستگاه های صلواتی و توزیع شربت و غذای نذری در ماه محرم شد و افزود: برای جلوگیری از بروز مسمومیت غذایی بازرسی ها باید تشدید شود.
اسدآباد 230 مدرسه دارد و حدود 17 هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می کنند.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/2087
خبرنگار: زهرازارعی** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.