به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان مجید فروتن اظهار کرد: برنامه سینماها اعلام شده و علاقه مندان با توجه به سانس های پیش بینی شده می توانند بلیت فیلم های مورد نظر خود را به صورت نیم بها تهیه کنند.
وی ادامه داد: بر این اساس برنامه‌ های سینما بهمن ملایر، قدس و فلسطین همدان در آخرین روزهای شهریورماه از سوی سینماهای موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز دفتر همدان اعلام شد.
وی افزود: همزمان با هفته سینما فیلم سینمایی 'زیر سقف دودی' و فیلم سینمایی 'من و شارین' در سینما قدس همدان اکران می‌شود و سالن شماره 2 سینما قدس نیز 'رگ خواب' را برای علاقه‌ مندان اکران می کند.
فروتن اضافه کرد: در سالن یک سینما فلسطین همدان، فیلم سینمایی 'بیست و یک روز بعد' و فیلم سینمایی'تابستان داغ' اکران می شود.
وی گفت: در سالن شماره ٢ سینما فلسطین نیز فیلم سینمایی 'سارا و آیدا' به روی پرده می ‌رود و 'اگزما' از سینما هنر و تجربه در روزهای شنبه و دوشنبه ساعت ٢١ به روی پرده می ‌رود.
وی ادامه داد: سینما بهمن ملایر این روزها فیلم سینمایی 'سارا و آیدا' را به روی پرده خواهد داشت و 'بیست و یک روز بعد' را در سانس‌ ١٧ سینما بهمن اکران می ‌کند.
سال ١٣٧٩ همزمان با بزرگداشت صدمین سال ورود سینما به ایران،٢١ شهریور به عنوان 'روز ملی سینما' در تقویم کشور ثبت شد.
2087/1181
تنظیم: زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.