به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان علیرضا مهرابی افزود: 2 تن از جوانان ماهر استان به عنوان منتخبان راهیابی به مرحله نهایی اردوی آمادگی چهل و چهارمین دوره مسابقه های جهانی 2017 ابوظبی انتخاب شدند.
وی اظهار کرد: محمدرضا طیبی دارنده مدال طلای شانزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری اطلاعات ، راهکارهای نرم افزاری برای تجارت و حسین بداغی دارنده مدال طلای رشته طراحی فضای سبز در هفدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در 2 اروی آمادگی فشرده و نفس گیر به عنوان نفرات برگزیده این اردوها به مرحله نهایی اردوی آمادگی تخصصی چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی مهارت راه یافتند.
وی افزود: همچنین محمد رسول طیبی پس از گذراندن آزمون مرتبط ، به عنوان مترجم تیم اعزامی به مسابقات جهانی مهارت 2017 ، اعضای تیم کشورمان را همراهی خواهد کرد.
مهرابی گفت: جوانان منتخب پس از اردوی تخصصی ، به چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی مهارت که در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد ، اعزام می شوند.
وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان متولی امر آموزشهای حرفه ای و به منظور ارتقای سطح مهارتی جوانان، برگزاری مسابقات ملی مهارت را به صورت سالانه در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می کند و برگزیدگان مرحله کشوری پس از شرکت در اردوهای آماده سازی برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب می شوند.
وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در هجدهمین دوره مسابقه های ملی مهارت می توانند تا 23 تیر ماه سال جاری با همراه داشتن مدارک لازم به یکی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود مراجعه کنند.
مهرابی اضافه کرد: شرط سنی برای داوطلبان رشته های ساخت و تولید تیمی و مکاترونیک، متولدین 11/10/1372 به بعد و برای سایر رشته ها متولدین 11/10/1375 به بعد است.
چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی 2017 مهارت در تاریخ 19 تا 28 مهر سال 1396 در ابوظبی برگزار خواهد شد .
۱۸۹ آموزشگاه خصوصی و ۲۰ مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی در سطح استان همدان فعال است.
2087/6993
تنظیم کننده: زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.