به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای ؛ آئین اختتامیه دوره تحلیل مالی طرح های سرمایه گذاری کارآفرینی با استفاده از نرم افزار کامفار(COMFAR) با حضور خانم مانوسن نماینده دفتر منطقه ای یونسکو در تهران ، برناردو کالزادیلا-سارمینتو مدیر بخش تجارت ، سرمایه گذاری و نوآوری یونیدو،حمیدرضا ثابت نژاد معاون پژوهش ، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان و حسن عزیزی سرپرست مرکز تربیت مربی در کرج برگزار شد.
بنا بر این گزارش ،حسن عزیزی سرپرست مرکز تربیت مربی کشور به تشریح فعالیتهای علمی - آموزشی ، پژوهشی و مهارتی مرکز در حوزه های ملی و بین المللی پرداخت.
وی با اشاره به این مهم که برگزاری این دوره ها ماحصل نشست رئیس دفتر منطقه ای یونسکو در تهران و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است ، افزود : ما باید با ارائه برنامه ریزی دقیق، اساسی و هدفمند به مربیان سازمان آموزش فنی و خرفه ای بتوانیم کارآفرینی را با روش های نوین علمی و به روز جهانی توسعه دهیم و این مهم تحقق نمی یابد جز با همکاری های ملی ، بین المللی ، تقویت و آموزش مربیان کشور و همچنین کشورهای دوست و همسایه .
خانم مانوسن نماینده دفتر منطقه ای یونسکو در تهران ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مرکز تربیت مربی برای برپایی این دوره آموزشی ، به قرائت متن پیام خانم لاروش رئیس دفتر منطقه ای یونسکو در تهران پرداخت.
سپس برناردو کالزادیلا-سارمینتو مدیر بخش تجارت ، سرمایه گذاری و نوآوری یونیدو دراین مراسم نوآوری و سرمایه گذاری را از مباحث جدید و به روز کارآفرینی در جهان امروز دانست و افزود: کارآفرینی با مبحث نوآوری و سرمایه گذاری مرتبط است و ما سعی داریم با آموزش های نوین ، هر چه بهتر و هدفمندتر ارتباط این دو را با هم برقرار نماییم.
وی با اشاره به این نکته که دغدغه دنیای امروز افراد فارغ التحصیل و جویای کار در جهان در حوزه های مهارتی است افزود: ما باید در آموزش های خود در مباحث مهارتی ریسک پذیر باشیم، این مهم یعنی تشویق همه جامعه هدف به سوی کسب دانش مهارت در کنار سایر اندوخته ها و ما آمادگی این را داریم تا با رابطه سه سویه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، یونسکو و یونیدو بتوانیم مبحث آموزش های مهارتی را در حوزه کارآفرینی به انجام برسانیم.
حمیدرضا ثابت نژاد معاون پژوهش ، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای بیان داشت : ما سعی می کنیم در فضای به وجود آمده پس از برجام بتوانیم ارتباطات علمی ، آموزشی و پژوهشی مان را با موسسات و مجامع بین المللی بیش از پیش برقرار تا در این راستا تعامل و همکاری های هدفمندی در حوزه آموزشی فی ما بین صورت پذیرد.
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان افزود: امیدواریم بتوانیم این همکاری های بین المللی را با توان و پیگیری های لازم به انجام رسانده و بتوانیم غیر از آموزش های متمرکز و هدفمند داخلی و ملی به کشورهای منطقه نیز این آموزشها را ارائه نماییم تا به هدف اصلی تحقق توسعه منابع انسانی دست پیدا کنیم.
وی بیان داشت: کارآفرینی به تنهایی مشکل گشا نیست و باید در کنار مهارت های دیگر قرار گیرد.
در پایان مراسم گواهینامه های پایان دوره به فراگیران اهداء شد.
دوره تحلیل مالی طرح های سرمایه گذاری کارآفرینی با استفاده از نرم افزار COMFAR با همکاری دپارتمان علوم تربیتی و کارآفرینی مرکز تربیت مربی از تاریخ سی و یکم اردیبهشت ماه لغایت یازدهم خردادماه سال جاری در مرکز تربیت مربی برگزار شد.
7410/ 6155خبرنگار: مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.