به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل زندانهای گیلان به ایرنا، سیدحمید حسینی در جریان بازدید از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان گیلان بر توسعه اشتغال با مشارکت زندانیان گیلان تاکید کرد.
وی اضافه کرد: با تعامل و همکاری با نهادهای اجرایی همچون فنی و حرفه ای در چارچوب قانون در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال می توان بگونه ای برنامه ریزی کنیم که تا از تمام فرصت ها برای رشد و شکوفائی اشتغال ، ایجاد درآمد پایدار و توانمندی زندانیان استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: تنها برنامه ریزی کافی نیست و لذا مهمتر از آن رصد کردن برنامه ها و اجرای اولویتهایی است که سازمان زندانهای کشور برای برنامه های اشتغال تدوین نموده و باید با اهتمام لازم اجرایی شود.
حسینی خاطرنشان کرد: می بایست شاخص های معین برای ارزیابی و فعال نمودن اشتغال در زندانها داشته باشیم تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت را بهتر از گذشته شناسایی کنیم.
وی با تاکید بر اینکه باید در توسعه کارگاه های اشتغال و برنامه های زیرساختی قدم های سازنده تری برداریم ، گفت: با این اقدامات زندانیان می توانند با آموزش های لازم در دوران تحمل کیفر در زندانها در زمینه اشتغال به خودکفایی و خود اتکایی رسیده و بعد از آزادی جامعه پذیرای آنان بوده و خودشان نیز زمینه ساز اشتغال خودکفا باشند.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7296/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.