آیت الله غیاث الدین طه‌محمدی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، دولت و مردم باید در تصویب هر قانونی از هویت ملی و اسلامی دور نشود.
وی تصریح کرد: هر مصوبه ای که در راستای خون شهدا نباشد نباید تشریح و تدوین شود و اسلام، انقلاب و گذشته ایران از افتخارات کشور است که باید هر قانونی مبتنی بر این سه عامل باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بدون معرفت و امام‌شناسی، به ویژه علی‌شناسی، خداشناسی محال است اظهار کرد: امام علی (ع) دریچه شناخت خداوند است و به خوبی نتوانستیم امام علی(ع) را بشناسیم و بشناسانیم.
امام جمعه همدان ادامه دامه داد: دشمنان بدترین مسائل ضد فرهنگی را به شیوه های مختلف به جامعه ما تحمیل می‌کنند اما ما نمی‌توانیم نور و زهد علی(ع) را به جامعه به خوبی معرفی کنیم.
آیت الله ‌محمدی خاطرنشان کرد: امروز همه می‌خواهند به دانشگاه بروند و دست به سیاه و سفید هم نزنند و حقوق بالا هم بگیرند.
وی بیان کرد: باید از زندگی فانتزی بیرون بیاییم و بهتر است اندکی بیل به دست بگیریم و کار و تلاش کنیم .
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در هفته آینده تصریح کرد: برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ، حضور پیدا کرده و تلاش کنیم، چرا که برخی به خاطر اشتباهات و بدهی‌های کوچک به زندان افتاده‌اند و باید بر اساس مشی علی(ع) این زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد کرد.
امام جمعه همدان در ادامه سخنانش گفت: امروز رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط خود قرار گرفته است و آمریکا نیز به خود می‌پیچد.
وی با بیان اینکه داعش از بین خواهد رفت، تنها راه پیروزی ملت‌های مسلمان را مقاومت، ایمان به خدا و ولایتمداری دانست و مدافعان حرم را نمونه بزرگی از ایثار و فداکاری برشمرد.
7523/6993
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.