منوچهرخیر خواه سه شنبه شب در حاشیه برگزاری جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد سبب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جامعه می‌شود.
وی ادامه داد: جشن گلریزان برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد یکی از سنت‌های ماه میهمانی خدا، دستگیری و کمک به فقرا و نیازمندان است و نباید در این ماه پرخیر و برکت زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند از ذهن مردم خیرفراموش شود.
وی یاد آور شد: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نیازمند کمک خیران شهرستانی می باشد و نباید فراموش کرد که برگشت این عده به آغوش خانواده ها از بسیاری آسیب ها جلوگیری می کند.
خیرخواه از افزایش کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال نیز مانند سال های پیش با کمک خیران شمار زیادی از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد می شوند.
وی تصریح کرد: در سال های اخیر تلاش ها و اقدام های بسیار خوبی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد درمیناب صورت گرفت و امسال نیز استقبال خیران بسیار چشمگیرتر از گذشته بوده است.
معاون استاندار و فرماندار و ویژه میناب هم گفت : کمک ها و هدایای افراد متمکن و نیکو کار که نهایت منجر به رهایی انسان فقیر از بند زندان می شود زیبا ترین صفات و جلوه خداوند است .
ابوذر مهدی نخعی تاکید کرد: میناب در زمینه همکاری و مشارکت برای آزادسازی زندانیان جرایم نقدی از شهرستانهای پیشتاز به شمار می رود به گونه ای که در جشن گلریزان سال گذشته نیز مانند امسال مشارکت تلاش های بسیار خوبی خیرین بسیار چشمگیر بود.
شهرستان میناب با جمعیت 300 هزارنفردر90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد .
7194/6048
خبرنگار : علی نجفی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.