به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان افزود: مثلث شوم آمریکا، آل سعود و رژیم صهیونیستی که برای مبارزه با اسلام و نظام اسلامی تشکیل شده امروز امنیت منطقه و جهان را به خطر انداخته است.
وی ادامه داد: ملت ایران به دلیل تشکیل گروه های تروریستی مختلف، ظلم هایی که بر ملت های منطقه روا می شود و جنایاتی که صهیونیست ها در حق مردم فلسطین می کنند، جمعه هفته آینده علیه این مستکبران می خروشند.
حجت الاسلام سید محمود حسینی گفت: مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم سفارش حضرت علی (ع) است و اگر امروز با حضور خود مقابل آمریکا و استکبار جهانی ایستادگی نکنیم و کوتاه بیاییم، آنان در ظلم و جنایات خود اقدامات بیشتری انجام می دهند لذا نباید لحظه ای در مقابله با این مثلث شوم کوتاه بیاییم که یکی از راههای مقابله حضور و ایستادگی است.
وی به شکست کامل تروریست ها در سوریه، عراق و منطقه اشاره کرد و گفت: سردمداران آمریکا که شعار مبازره با داعش را داشته و دارند رسما برای نجات 120 سرکرده داعش بالگرد می فرستد و این سرکردگان را منتقل می کنند.
وی ادامه داد: هرجا خطری برای این گروهها که دست پرورده آمریکا هستند به وجود آمده به بهانه حمایت مردم به کمک تروریست ها رسیده و نگذاشته ملت ها و مردم منطقه خودشان ریشه تروریست را برکنند و بخشکانند.
خطیب جمعه سیرجان ضمن تسلیت شهادت حضرت علی (ع) به ظلم های معاویه اشاره کرد و گفت: عبرت تاریخ و تکرار آن آموزنده است و همانطور که معاویه برای مبارزه با امام علی (ع) تهدید، تطمیع و تبلیغات گسترده را داشت امروز هم آمریکا از این سه روش برای مقابله با نظام و جمهوری اسلامی استفاده می کند.
وی افزود: دشمن، اسلام و شیعه هراسی را سرلوحه سیاست های خصمانه خود قرار داده تا بتواند به اهداف شوم خود برسد که باید گفت، حضور ما و اقتدار ملت ایران همه این توطئه ها را خنثی کرده است.
حجت الاسلام حسینی از اقدام شورای عالی انقلاب فرهنگی در لغو سند 2030 تشکر کرد و گفت: این سند که با افشاگری مقام معظم رهبری خطرات فرهنگی اش برملا شد و با حمایت اندیشمندان، دانشجویان، قشرهای مختلف فرهنگی و مردم بربطلان و جلوگیری از خساراتش تاکید شد.
امام جمعه سیرجان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان و اشاره معظم له بر جلوگیری از 2 قطبی شدن جامعه بر وحدت و عدم اعتماد به دشمن و مقابله و ایستادگی مقابل آمریکا تاکید کرد و گفت: مسئله حقوق بشر و هسته ای بهانه سردمداران آمریکا برای مقابله با ملت ایران است و امروز آنها با اصل نظام و اسلام مخالفند.
خطیب جمعه سیرجان همچنین به فضائل حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: این امام همام از جمله همراه پیامبر بود و تولد و شهادتش در خانه خدا اتفاق افتاد.
وی ادامه داد: حضرت علی (ع) کاتب آیات وحی بود و همراه پیامبر در غزوات شرکت می کرد تا جایی که در بستر پیامبر هنگام توطئه دشمنان خوابید.
وی افزود: حضرت علی (ع) جانشین بلافصل پیامبر بر اساس دستور خداوند بود و با همه این فضائل مظلومانه به شهادت رسید و امروز مکتب علی (ع) منجی جامعه بشر در امنیت، عدل، صلح و آرامش است.
خبرنگار: محمد ایران نژاد ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7435/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.