عبدالعظیم رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با اعلام هیات نظارت 151 نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی در شهر ملایر، 18 نفر در شهر ازندریان، 16 داوطلب در اسلامشهر آق گل، 14 نفر در شهر جوکار، 12 نفر زنگنه و 15 نفر در شهر سامن صلاحیت آنها محرز شد.
وی افزود: در بخش های تابعه و روستاهای ملایر نیز صلاحیت 255 داوطلب در بخش مرکزی، 200 داوطلب در بخش سامن، 181 داوطلب در بخش جوکار و 186 داوطلب در بخش زند تایید و توسط بخشداری ها به داوطلبان اعلام شد.
رضایی ادامه داد: داوطلبانی که به هر دلیل صلاحیت آنها تایید نشده، از روزهای سوم تا ششم اردیبهشت ماه فرصت دارند اعتراض و شکایت های خود را به هیات های نظارت بالادستی اعلام کنند.
وی افزود: تعداد 157 داوطلب شورای اسلامی در شهر ملایر ثبت نام کردند که از این تعداد 6 نفر انصراف دادند و یک نفر هم به دلیل نقص مدرک تایید نشد.
فرماندار ویژه ملایر یادآور شد: تمامی شرایط و بسترها برای انتخابات سال 96 مهیا است و از داوطلبان شوراهای اسلامی انتظار داریم تمامی موارد و الزامات قانونی را بویژه در زمان فعالیت های تبلیغاتی خود رعایت کنند.
رضایی تاکید کرد: مردم باید بار دیگر با حضور پرشور و حداکثری خود در پای صندوق های رای، برگ زرین دیگری را بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی بیفزایند.
وی خطاب به برگزار کنندگان انتخابات و تمامی داوطلبان شوراهای اسلامی در این شهرستان تاکید کرد: همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور، عادلانه و رقابتی تلاش کنیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می شود.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993
خبرنگار: معصومه موسوی*انتشار : اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.