به گزارش روز یکشنبه ایرنا از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان، امانگلدی ضمیر اظهار داشت: در آق قلا 645 نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا شده بودند که 14 نفر انصراف دادند.
وی تصریح کرد: از 631 داوطلب باقی مانده 617 نفر در هیات نظارت تائید صلاحیت و 14 نفر رد صلاحیت شدند.
فرماندار قلا افزود: داوطلبانی که صلاحیت آنها برای عضویت در شوراهای اسلامی تایید نشده است از امروز و به مدت 4 روز می توانند شکایت خود را به هیات نظارت شهرستان در فرمانداری و هیات نظارت استان ارائه کنند.
ضمیر اضافه کرد: با توجه به نص قانون و اینکه امکان گرفتن تائید صلاحیت برخی داوطلبان در مراحل دیگر وجود دارد، اسامی نهایی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا 18 اردیبهشت ماه منتشر می شود و تبلیغات رسمی نیز از 21 اردیبهشت آغاز می شود.
وی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست از تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی خودداری کرده و طبق قانون تبلیغات خود را تنها در فرصت 21 تا 28 اردیبهشت انجام دهند.
طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 95، شهرستان آق قلا 132 هزار و 723 نفر جمعیت دارد که در دو نقطه شهری آق قلا و انبارالوم و 80 روستا زندگی می کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
6204/1648
تنظیم: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.